Płatności

Operatorem płatności online w dobroć STORE jest PayU. W naszym sklepie masz cztery możliwości zapłaty:

1) Zwykłym przelewem - po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz fakturę z numerem konta bankowego i danymi do zapłaty. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Zamówione towary poczekają na Ciebie maksymalnie 7 dni, a paczka zostanie wysłana niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

2) Kartą płatniczą VISA lub Mastercard

3) Szybkim przelewem - BLIK lub płatność online przez Twój bank

4) W ratach przez PayU

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z naszym regulaminem każdemu Klientowi dobroć STORE przysługuje 14-dniowy okres zwrotu zakupionych produktów, które nie zostały otwarte i pozostają w stanie nienaruszonym bez podawania żadnej przyczyny. Aby zwrot został przyjęty, należy wysłać list (dobroć STORE, Plac Chopina 12, 64-300) lub e-maila na hello@dobrocstore.pl z informacją o odstąpieniu od zawartej umowy. Koszt wysyłki towaru do zwrotu ponosi Klient - płatność zostanie zwrócona w takiej samej formie, w jakiej została przyjęta przez sklep. Jeżeli chodzi o reklamacje, to działają podobnie jak zwroty - prosimy o maila lub list z informacją o reklamacji i wysyłkę paczki na adres podany powyżej. W ciągu 14 dni wrócimy z informacją, czy reklamacja została przyjęta. Więcej informacji znajduje się w Regulaminie Sklepu Internetowego dobroć STORE.

Dostawa

Każde zamówienie z naszego sklepu pakowane jest w specjalny karton z wypełnieniem - produkty są odpowiednio zabezpieczone i gotowe do transportu w różnych warunkach. Paczki z dobroć STORE wysyłane są następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty, a dostawa trwa od jednego do trzech dni. Przed Tobą aż 5 możliwości dostaw skrojonych pod Twoje potrzeby:

1) Punkt odbioru - Paczka Ruchu 8 zł

2) Paczkomat – InPost 12 zł

3) Kurier pod drzwi – InPost 14 zł

4) Kurier pod drzwi – DHL 16 zł

5) Kurier pod drzwi – DPD 15 zł

6) Kurier pod drzwi – FedEx 16 zł